30 de març 2013

Macarons de llimona i xocolata

Ahir vaig tornar  a fer macarons


Sempre saps com entren al forn, però mai si sortiran com esperes... rodonets i amb el seu peu, o amb formes rares, més semblants a un ou ferrat o a un platet volador



Un cop sortits del forn, i veient que malgrat que la forma no era la desitjada, era força correcta vaig començar a farcir-los


A la meitat dels macarons els hi vaig posar una mica de cacao per sobre, i els vaig farcir amb una ganache de xocolata amb conintreau i trossets de taronja confitada.
 


 I aquí teniu el resultat final del macaró acabadet





L'altra meitat els vaig farcir amb una crema de llimona i amb un centre de xocolata blanca.


I aquí teniu el resultat final



Simplement: DELICIOSOS!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari