06 d’octubre 2012

Preparant Nadal

Ahir a la tarda vaig decidir posar-me a experimentar amb la massa de les galetes


En algun blog havia vist que enlloc de decorar la galeta, colorejaven la massa i ja sortia la galeta decorada del forn



Així que dit i fet... em vaig posar a fer aquests motius nadalencs

Uns arbrets de Nadal decorarats amb diferents motius.




Uns bastonets que intenten semblar els bastonets de caramel.


  
Uns mitjonets per penjar a la Xemeneia


 I aquí teniu un petit resum dels meus experiments Penso que amb un foradet i una cinteta de colors poden quedar ben maques per decorar l'arbre de Nadal, o per posar com a detall en el plat de cada comensal.



I ja que em va sobrar massa, vaig fer unes minigaletones, que poden acompanyar perfectament el cafetó dels àpats de Nadal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari