17 de febrer 2013

Pastís estelada

L'altre dia va ser l'aniversari del Tom, el marit de la Vicen.


Ella li volia fer un pastís diferent, especial i que el sorprengués.


  Va fer un pa de pessic farcit amb melmelada, i una ganache de xocolata amb la que vem recobrir el pà de pessic



Vem tenyir i estirar el fondant de color groc, amb el que recobririem tot el pà de pessic



 Poquet a poc vem anar forrant tot el pà de pessic amb el fondant groc


 

 Fins que el vem recobrir tot i el vem deixar ben lliset


 I vem començar a posar els detallets per montar el pastís. Ja sabeu el que és, no?


 Molt bé Vicen! així s'allisa el pastís!!!!!!!!!!!!!!


Ja tenim la meitat del pastís fet. Ara a per les dues barres que ens queden!



 I aquí tenim el pastís acabadet!!!!!!!!!!!!!


 Molt bé!!!!!!!!!! Per ser el primer pastís amb fondant que hem fet ens ha quedat xulíssim!!!!!!!!!!


I el més important del tot, al Tom li va encantar!!!!!!!

5 comentaris:

  1. Hola!! M'agrada molt com ha quedat el pastís i vull fer-li a la meva parella, em podries dir cuants kilos de cada color has fet servir?

    ResponElimina
  2. Hola Carla!

    Doncs depen del tamany del teu pastís...

    El pastís de la foto és per un motlle de 38 cm de llarg per 24 cm d'ample, i és per unes 20 persones...
    Vem utilitzar una barra de kilo de fondant groc (que ens va sobrar), i despres amb una de 250 gr blanca, vem fer tres parts, que una la vem deixar blanca, l'altre la vem tenyir de blau, i l'altre de vermell ( i també en va sobrar).

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sabries dirme algún lloc que me'l puguin fer per 20 euros? És el pressupost que em puc gastar però no em veig amb coratge per fer-ho, no se'm dóna gaire bé això dels pastissos!

      Elimina
    2. Jo conec una noia que em va fer una estelada per unes 15 persones per 25€, si vols, et passo les dades. Son molt macos i bons!

      Elimina
  3. Hola Carla! no crec que trobis ningu que t´ho faci per aquest preu, perque només el fondant sol ja costa mes de 10 euros, a part la resta d¡ingredients i la feina de fer-lo.

    Salutacions

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari