14 de maig 2012

I neix l'Elena..

El dia 25 de gener va néixer l'Elena, la filla del meu company de feina.

Com sempre, quan neix un bebé, sempre li dic a la meva mare que em faci uns jerseis molt macos per nadons acabats de néixer.

La tarda abans d'anar a l'hospital, i mentre estava a casa, vaig pensar que sempre que neix un bebe, sempre li porto alguna coseta pel nou vingut i mai per la mare. I vaig pensar que això havia d'acabar. El més fàcil seria anar a comprar una capseta de bombons...però ho vaig trobar massa normal. Havia de fer quelcom diferent i aquest va ser el resultat.


En aquell moment em van semblar ben boniques... Eren les primeres magdalents d'aquest estil que feia.

I van anar passant els dies, i jo cada vegada anava fent més cosetes i vaig descobrir el món de les galetes... i com que no em puc menjar tot el quee faig, doncs... que millor que regalar-les?


N´hi fet alguna més a aquesta preciosa nena. Ja veureu la foto quan entri el curs de comunions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari