14 de maig 2012

La meva primera vegada...

L'any passat, a finals del mes juny, vaig anar a Londres. Allà vaig descobrir unes magdalenetes que portaven una mena de crema per sobre. Mai les havia vist, ni les havia tastat... al final ens em ven comprar una, i la vem tastar, i resulta que estava força bona.

Van anar passant els mesos, i aquella "cupcake", que és com es deia el pastisset va tornar a la meva memòria i em vaig dir: Jo he d'aprendre a fer aquests dolços.

Internet és una enciclopèdia d'informació, i després de visitar varies pàgines webs, vaig anar a parar a una pàgina d'una noia que es deia Alma, que resulta que ara surt a moltíssimes revistes fent aquests pastissets. Vaig copiar la recepta, i van sortir d'aquesta manera:

Tampoc han quedat tan malament ni tant diferents com les que vaig menjar a Londres, no?

I com que sempre hi ha una segona vegada, vaig tornar a repetir, aquesta vegada amb l'ajut de les dues millors cuineres de la ciutat, les meves nebodes, la Mireia i la Leah! I mireu quines cupcakes més boniques van fer:


Us asseguro que ens van quedar molt bones i que no en va quedar cap!!!!!!!!

1 comentari:

Gràcies pel teu comentari