22 de desembre 2012

Taller infantil de galetes de Nadal

I seguint amb la temàtica de les galetes de Nadal, unes companyes de feina em van preguntar si m'atrevia a fer un curs per nens i nenes.

I amb tota la il.lusió del món, vaig preparar el meu primer taller infantil de decoració de galetes

A part de les galetes que havien de decorar, els hi vaig preparar unes magdalenes, unes galetones i unes chuches per berenar.


Van assistir un total de 8 infants, i malgrat al principi vaig pensar que no me'n sortiria, la veritat és que el taller va ser molt divertit i ens ho vem passat tots molt bé


Cada nena i cada nen van decorar de manera diferrent i original les seves galetes

Gràcies Òscar, Pol, Jan, Marta, Claudia, Leah, Sara i Adela per haver vingut!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari