15 de maig 2012

Sant Valentí

Per posar en pràctica la decoració de les galetes amb la glassa real, a principis del mes de febrer vaig fer les meves primeres galetones.


Tot i que em va agradar com quedaven, li faltava alguna coseta... i... amb un palet, una bosseta i un llacet, van canviar el seu aspecte i van quedar ben diferents.





Veient el resultat em vaig animar, i com que aviat seria el dia de Sant Valentí, vaig començar a enviar missatges a tots els amics i les amigues, dient que feia uns cors per aquest dia, personalitzats amb el nom de la persona estimada. I em van començar a demanar cors per les parelles, fills i filles, amics i amigues...



I després de tants cors, vaig començar a pensar que faria per Sant Jordi... el dia dels enamorats a Catalunya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari