21 de juny 2013

Gominoles fetes a casa

Ahir vaig fer gominoles, anomenades xuxes, a casa



Vaig veure una recepta per internet, que em va semblar força facileta i vaig decidir posar-me mans a l'obra.

Per fer les gominoles necessitarem els següents ingredients:

1 sobre de gelatina en sobre del gust que volguem
12 fulles de gelatina neutra
200 ml d'aigua o de suc natural del mateix gust que la gelatina en sobre
275 gr de sucre

En un plat fons posem aigua freda i les 12 fulles de gelatina per a que s'estovin i perdin la seva rigidesa.

En un cassó a foc lent posem la resta d'ingredients: el sucre, la gelatina en pols i l'aigua. Anem barrejant fins que estigui el sucre ben disolt. Després anem afegint una a una les fulles de gelatina ben escorregudes... i barrejem bé fins que es disolguin.

Prèviament, haurem untat els nostres motlles amb una goteta d'oli de girasol per a que després es puguin desenganxar bé al treure-les. Jo he utilitzat motlles petitons de silicona, d'aquests que venen als xinos per fer glassons de formes, o unes glassoneres de l'Ikea... però si son de silicona van millor per desenmotllar.

Amb una xeringa gran, he anat omplint els motllos... ho he fet així perquè m'era molt més pràctic que fer-ho amb una cullereta.



Deixarem refredar les nostres gominoles unes 12 hores abans de desmotllar.


Passarem les nostres gominoles per sucre i....


Nyammmmmmmmmmm.... llestes per menjar!!!!!!!!!!




Us animo a que les feu, tant pels vostres infants com per a que us les menjeu vosaltres.



Tots els ingredients els podeu trobar al Mercadona...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari