19 de juny 2013

Galetes de glassa amb volum

Dissabte vaig assistir a un curs on ens ensenyaven a fer la glassa amb volum.


Des de feia temps, volia aprendre a fer els pits dels vestidets de la nina, i per fi, el dissabte vaig aprendre a fer-ho.



De la mà de la Joana d'Hadas y Grumetes, la Sònia i jo, em tenir la sort d'assistir a un curs, gairebé personalitzat per a nosaltres dues, on vem aprendre a fer 5 galetes superboniques

Amb molta paciència vem aprendre a fer aquesta ovella:


Mentre esperavem a poder fer la llana de l'ovella, anavem fent el globus




Primer vem començar fent la cistelleta


 Després seguim decorant la part del globus


I finalment tenim el globus acabat




Vem seguir amb aquest bonic body de bebé 



Fiseu-vos en el detallet de la balena!!!!!!!!



Finalment, vem fer aquest bibe, amb tortugueta i llaç inclosos

M'ho vaig passar molt bé fent aquestes galetes! ara només cal practicar-les, que els pits de la ballarina se'm resisteixen!!!!!!!!




1 comentari:

  1. Carai, pro si t'han quedat molt i molt be.
    He fet aquest curs amb la Joana,i tot i que te una paciencia de santa, hauries de veure la meva ballarina... he practicat pro continuen sent dificils. Tens molt bones mans!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari